inflammation i foten

När jag kom till skolan imorse och la upp benen på en stol eller vafan det var, såg jag att den där knölen (som man har på foten) var helt svullen. Jag fick panik under en kort stund. Det ser ut som en halv golfboll ungefär. Fast den är inge farligt, enligt vårdcentralen. Det är typ bara det att den kommer försvinna om långa 3-4 veckor. Kommer få självmordstankar på knölen inom en vecka. Jag vet det. Får väl träna iaf, men kommer inte kunna hoppa på träningarna, för då kommer jag slå ihop knölarna, vilket kommer göra ont som i helvete. Om den blir ännu större och det gör grymt ont, då måste jag sticka in en spruta för att tömma vätskan. Är det något som jag inte tycker om så är det sprutor. Önska krya på mig, träningarna börjar ju imorgon! ♥

juste fick tillbaka Engelska provet- VG dära, men jag var grymt nära MVG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0