what a lovley day

Vilken grymt varm dag idag! Tyckte verkligen synd om alla som sprang sthlm marathon, när man såg alla springa förbi. Att man orkar springa 4 mil, i strålande sol? nej usch! inget för mig.. Vi delade ut dextro till de som sprang, fick såklart själv med mig en del hem. Det var verkligen mysigt att få folks svettiga händer på sig, när de tog i mot dextron. Det gick till och med igenom handskarna, då förstår ni att det var riktigt äckligt! jag därimot gav mig själv lite för många pauser, som glass break och annat roligt! Som tur var, var jag nog inte ensam om det. Fick pengar av mamma idag, så imorgon ska jag köpa min skolavslutningsklänning. Köpte en förut men jag vill byta den, men såklart har jag tappat brot kvittot! Smarta malin.. Den är ju fin den med, men den jag ska köpa nu är så grymt fiiiin :D Det bröjar dra ihop sig mot min födelsedag nu :) Bäst man skriver klart önskelistan ;) Nu är jag egentligen jättetrött, så det blir tidigt i säng. Vilket betyder att jag går upp tidigare imorgon,  så jag hinner med mycket sol! 

pussar & godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0