gårdagen

denna vecka har jag haft så lite läxor så jag hunnt träffa väldigt mycket kompisar, därför har jag inte hunnit blogga så mycket... Igår hade vi origentering i skolan, det var lite mysigt faktist att springa ute i skogen och irra(a) vi hittade alla kontroller och kom först, eller om det var bland dom första. Annars hände det inte så mycket i skolan. Tycker synd om daniella som har fått en spricka i knät :( Man blit liksom ledsen så fort man ser henne. Vi fick sluta lite tidigare så jag hann med en tidigare buss till skärholmen, där jag träffade hanna. Vi shoppade som vi brukar på torsdager :) Jag köpte en tröja och en tunika, dom var på rean vilka kllipp! Sen blev vi hungriga så vi gick till donken och köpte glass, eller hanna köpte milschake menmen.. Hanna som verkligen inte tycker om choklad fick typ halva med choklad och halva vanilj, när hon hade bestältl vanilj:O Det slutade med att jag satt där på bussen påvägen hem med glass och milschake i handen :D. Sen svängde vi in på godisbåten en snabbis! Fick vänta på bussen hem i hundra år, men vi roade oss med sura godisar så länge. När bussen kom var det en gammal buss, vid dragspelet inuti bussen var det som järnstångar som man kunde sitta på xd Av alla mjuka platser på bussen valde vi dom :) Knäppa som vi är så körde vi tävling och inte hålla i oss, jag vann! :)
Sen åt jag pannkakor hos hanna och kom hem 21.00.. 

hur var eran dag?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0