Fredag




bild tagen härifrån

Ingen bra start på dagen idag, försov mig en timma och sen kom ja försent. 10 minuter efter jag klivit upp ur sängen springer jag iväg till bussen, och står och väntar på bussen i 20 minuter. Och eftersom den inte kom så ringde ja pappa så han fick komma och hämta mig. Vi hade i alla fall matteprov idag, fyfan de sög. Och fick reda på att vi ska göra ngt tråkigt grupp arbete i NO, själv måste ja göra om fjärilar & skalbaggar.. Intressant (?) Sen blev de genrep me laget inför DM, som är nästa helg. Vi har nog aldrigkört såhär bra förut fett stolt* Mirre som frågade om ja hade lust att sova hos henne, men tyvärr så hade ja ju genrep. De kommer fler helger mannen saknar dig <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0