i foot hurts, but we won!

Vi var på skattjakt idag i stan. Varje lag fick varsin karta, sen skulle man hitta olika platser och klura ut ledtrådarna. Sista frågan bestog av ett monemen, den tog si sådär 45 minuter att lösa! Allt var en tävling, vi vann! :) Målet var vid medborgarplatsen, stackare ni som inte hade busskort med er! Priset blev en kexchoklad, ärligt talat trodde jag att vi skulle få varsin biobiljett som man brukar få. Priset blev väl även att få sluta när man var klar. Vi hade faktist en taktik, skynda oss och bli klara snabbt så vi kunde äta sen. Vilket gjorde så vi skyndade oss extra mycket, eftersom man längtade så efter mat! Hanna h och jag gick in på första närmaste indiska vid medborgarplatsen när vi var klara. Ville kolla om midjekjolen fanns i rätt storlek, vilket jag hade hoppats på. Frågade också om hon visste vart den kunde finnas i min storlek, den är helt slut! Finns inte någonstans, jag som har letat så! Vi tog en sväng i stan efteråt, för att leta efter avslutningsskor till hanna. Fick min present av persson, en jättesöt BH! :D Tack gumman! Sen efter stan åkte jag hem, då var mina fötter helt slut. 
Tog första sanbbaste buss till pappa. För att hinna packa ihop lite grejer till mamma, innan hon skulle komma och hämta mig. Blev precis klar, innan det plingade på ringklockan :) Sen gjorde vi oss iordning tillsammans, man kan väl säga att hon behövde lite klädtips :P Tillslut kom vi iväg, mot min kusin MARINAS studentmiddag med släkten. Nu kommer jag inte träffa henne på ett år. Hon flyttar till Australien om två veckor? Därför har hon precis ränsat sin garderob, fick med mig två fina plagg hem :) Den ena var en tröja, den andra var en jättefin somrig klänning, men den ska jag sy om så den blir helt perfekt! 
Lite kläder sitter aldrig fel? Fick ta med mig choklad mousse hem, kanske ska ta lite nu ? :P 

hoppas det är något bra på teve nu, så ni kan njuta i soffan! :)



Kommentarer
Postat av: Jenni <33

det är nog en bra ide. för jag orkar inte hller bråka heller?! <3

2009-06-05 @ 21:53:21
URL: http://lillmoon.blogg.se/
Postat av: hanna

michelle typ...

2009-06-05 @ 22:00:30
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0