bella i'm alredy miss you

Denna vecka slutar jag tidigt de flesta dagarna. Det var bara igår som jag fick det väldigt stressigt och så, med träning också. Imorgon slutar vi tolv, och på torsdag och fredag är vi borta från skolan. 

Jag är inte sur på dig eller så Jenni, men jag blev faktist lite besviken när vi inte ska sjuga nu också. Vet inte ens om vi är vänner, är vi det? Säg vad du tycker, det är okej. 

Idag fick vi reda på att spanskaprovet är helt inställt. Så himla typsikt! Jag som hade pluggat jättemkt, hade lungt fått MVG på det. Sen när man tittar tillbaka i åttan från sjuan, så kommer det inte vara lika bra som jag vet att det kunde varit. Ganska skönt att slippa provet, men ändå inte. 

Träningen idag gick mest åt att ändra hela gymnastikuppställningen. Eftersom det är gräs vi ska visa upp på, nu på lördag i sumpan, blir det för hårt för att köra gymnastik. Det var bellas sista träning med diamonds, idag. Sorligt, jag vet!  Det var det sista jag ville, att du skulle sluta. Jag förstår att du verkligen vill gå kvar, men alla blir äldre. I mina ögon har du alltid varit en av de mest peppanda personerna, som alltid är på gott humör! Vilket är något jag verklige kommer att sakna. Jag saknar dig redan, bella. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att de e både bella och siri som ska sluta...

2009-06-03 @ 07:15:08
Postat av: Anonym

siri ska oxå sluta

2009-06-03 @ 10:50:57
Postat av: Jenni <33

jag vet inte Malin... Jag vet inte om jag kan känna det längre att vi kan vara vänner. Och du får nog vara besviken, jag kommer inte sjunga. Idag när jag gick till Stefan och du kom efter? Så var det inte meningen att du skulle det. Jag skulle bara fråga vilket datum den dära grejen var när vi ¨¨skulle¨¨ sjunga! Jag och Willy skulle göra det istället. Han och jag skulle fixa lite. Det var inte meningen att du skulle dra upp ämnet. Och sen när du kom och sa låten och allt som om vi skulle sjunga även fast jag sa till dig att jag inte ville sjunga. Och det är inte du... Det är bara det att jag kan inte sjunga med dig just nu! Asså jag tycker inte ens rösten passar till låten och det är inte något taskigt jag menar då. Men jag tycker inte det... du ville ju att jag skulle vara ärlig och det är jag nu. Hoppas du inte tar illa upp?

2009-06-03 @ 16:58:45
URL: http://lillmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0