Alla bilder kommer imorgon, jag lovar!

Ingen kan ha slagit min och daniellas dag idag, den var helt perfekt! Vi tillbringade dagen ute på stranden vid flottsbro. Vi solade, badade, tog bilder & åt mjukglass- det kallar jag sommar! Jag solade mest ryggen, så har en ganska ojämn bränna, men det jämnar ut sig imorgon när ja solar! Trodde verkligen att det skulle bli tråkigaste vädret i sommar, men nej, nej snarare tvärtom! sol, sol varje dag :D 

Det var en vattenscooter som var ute och lekte när vi nyss hade kommit fram. Jag tog såklart kort, var ute efter vågorna såklart :) Han svängde in mot oss och gjorde värsta "nej, nej tecknet". han ville tydligen inte vara med på kort ( det var inte ens han som var syftet med bilden) Han blev typ sur, så han gasade full fart så det skvätte upp massa vatten på oss och våra grejer -.- 

Efter middagen spelade jag "kubb" med mamma, bäst av fem. jag vann såklart! Kollade på minnesprogrammet av Michael Jackson senare på 1an som tog slut för en halvtimme sen. 

Nu ska jag sova! ♥

Kommentarer
Postat av: ammanda

sv. Jag har ju en designutlottning! =D du kan ju vara med och tävla om den? kommer fler också så de är inte din ända chans! :) http://amandabjorkman.blogg.se/2009/june/yeey.html#comment

kraam

2009-06-27 @ 03:03:19
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0