återhämtningsdag

Jag var verkligen trött imorse från gårdagen. Pappa väckte mig vid tio, men jag orkade inte gå upp så jag sov en timme till. Sen satte jag mig framför teven i några timmar, för att jag inte kom på något bättre att göra.. Åkte till banken lite senare, för att sätta in pengar. Sen åt jag på Subway som precis har öppnat i huddinge centrum, vilka underbara mackor! Åkte hem sen för att packa till hannas land i mariefred som jag ska åka till imorgon bitti! Hon tar väl förmodligen med sin laptop, men jag ska inte dra några slutsatser, så vi får väl se ;) annars är jag hemma igen torsdag kväll <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhhh....Subway är fan bäst! <3

2009-07-07 @ 14:35:48
URL: http://glamoruse.blogg.se/
Postat av: ammanda

Hejhej, du va med i min förra designutlottning med vann tyvärr inte.. nu har du en ny chans att vara med och kunna vinna en design, skulle vara jättekul om du ville vara med! =D

kraam

2009-07-08 @ 20:36:05
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0