I'm not always as good as you think

Att försöka trycka in fakta dagen innan ett SO prov är ingen bra idé. Jag som skulle kämpa ända tills sista provet. För några timmar sen var jag så trött så jag bara ville sluta ögonen. Jag bara läser och läser utan att något fastnar. För en gångs skull tänker jag nöja mig med ett G, trots att jag alltid har så stora förhoppningar på mig själv, eftersom jag vet att jag kan bättre. Det känns som jag är närmare IG just nu, jag känner mig riktigt dålig. Det värsta som finns är när man säger till någon, att man inte kan ett skit, men sen så svarar den att man alltid brukar säga så och att det brukar bli ett bra reslutat i slutändan. Denna gång är det inte så. Kan ingen bara förstå. Man kan inte vara bäst på allt.

Kommentarer
Postat av: jenni

och det säger du nu? Varför kämpa för ett VG när du inte kan ett skiit! Ingen kommer nog att få speciellt bra på detta prov. Aa, eller jag kanske kommer få ett G iaf. asså som du vet är jag inte precis en ''plugga'' människa! Men jag tror på dig gumman! Kämpa för min skull om du ska kämpa för någon men inte dig själv. Jag ska ge dig styrka att orka, jag ska vara där för att lära. Jag är med dig i alla lägen! <3333

2009-12-15 @ 23:09:49
URL: http://myfirstkiss.blogg.se/
Postat av: jenni

Jag vet att du vill ha honom! Ljug inte nu! ;)<3

2009-12-15 @ 23:16:48
URL: http://myfirstkiss.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : taack så jättemycket :)

2009-12-16 @ 14:06:09
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0