Idag är det en speciell dag

Nämligen Min namsdag! :) Tre lektioner, colafabriken & spaning på prylar till önskelistan ÄR en perfekt dag. Undrar vem som lyckades trycka i sig mest cola på 6 min? Inte jag i alla fall, drack bara ett glas (a) Jag, Jenni & Daniella mötte sedan Jimmy.  Va söta de var tillsammans! Vi mötte sen hela klassen och det blev några snabba pinsamma stunder, men kläder får en att tänka på annat :D Har inte riktigt hunnit lägga ner tid på min önskelista, vilket jag brukar börja med typ en månad i förväg..? Jävla plugg. Det ska förstöra allt. Nu när jag letade så kan jag inte påstå att det var svårt direkt! Jag fastnar verkligen för ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0