skola, inga lektioner at all

 
Jenni                                                          Malin som brunett

 vilken underbar dag! visste att det skulle vara fint väder, men eftersom det var så kallt på morgonen, tog jag inte ens med shorts.. Dagen började med en sovmorgon på en timma ;) när vi kom till skolan delades vi in i olika grupper. Min grupp fick börja, man skulle följa en karta, sen skulle man stöta på olika stationer på vägen, Där man fick olika uppgifter, Det var ganska roligt faktiskt ;) det gick ut på att man skulle sammarbeta.

Efter lunchen gick vi upp till IPn, Man fick välja om man ville spela fotboll, brännboll, volleyboll eller hoppa hopprep.
Det var strålande sol, och där stog jag med mina jeans, som klippade fast på benen! skulle ha tagit shortsen,, Men aja, så blir det ibland. Sen stack jag hem efter klockan 2 då vi fick sluta (: Åkte hem till mig för att hämta pengar med jenni, sen tog vi en sväng i centrum. vero moda har öppnat där nu :) och jag hade inte kollat in den nya en ;) det är alltid trevligt med en ny klädbutik i närheten :D Köpte en väska förresten! och ett par trosor.Den andra går ju inte att stänga, inte så praktiskt -.- Sen sprang vi iväg till bussen, hemma hos jenni bakade vi paj, Åt godis, snackade en massa & åt middag i fönstret ;) en mysig kväll kan man väl säga, jenni med dig vet jag att jag kan vara mig själv , tack gumman (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0