monday- the day right here right now

Imorse var der extremt jobbigt att ta sig upp ur sängen. Jag ville bara fortsätta sova, och det gjorde jag också. Pappa fick sen skjutsa iväg mig till skolan, så jag inte kom försent. I skolan var alla glada, fast ingen såg därimot fram emot slöjdprovet. Alla fick göra omprov, då inte många fick godkänt. Förmodligen fick jag alla rätt! Denna vecka blir inte mycket till fritid, läxa måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Något som därimot är positivt var att jag fick tröjan som jag lånade av olivia (: Jag och jenni hade planer på att hänga med olivia hem och hitta på nåt kul, vilket jag trodde vi hade bestämmt men det blev inte så.. Olivia behövde plugga, så det blev inget. Man kan väl säga att jag och jenni inte fick så mycket gjort på pluggfronten, när vi var hemma hos henne. Envisa som vi är slog vi vad om den som åt mest. Båda åt 2 majskolvar, en korv- som jag höll på att spy upp, riskakor & en apelsin. Det slutade med att det blev två proppmätta magar, och ingen segrare! Sen skulle jag hem och äta, inte för att jag var hungrig direkt så det blev inte mycket till middag. Har försökt plugga NO nu i en timme, jag har fastnat. Men måste  verkligen anstränga mig nu!

puss & godnatt om det inte blir någon mer blogg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0