träning ute i solen

Vi vakande väldigt tidigt, och fixade frukost. Vi satte oss sedan ute i solen och åt, sen blev vi kvar ett tag och solade. Jag vill verkligen bli blond, nu! Internet fungerade inte på förmiddagen, därför har det inte blivit någon uppdatering.. Tränade senare ute i solen, samtidigt som många andra aktiviteter i rålambshovsparken. Några körde till och med sumobrottning, med sånna där stora dräkter :D. Det var jätte skönt att träna ute, när solen sken. Till skillnad från att knappt få någon luft när det är varmt inne i hallarna. Träningen var skitrolig idag, man kände verkligen allas blickar mot oss helta iden. Sen kom vi då till styrkan. Idag körde vi någon ny rumpövning, fyfan  vilken tränignsverk jag kommer ha imorgon! Nu ska jag ducha,  sen göra mat. Förmodligen blir det tacos, som jag sett fram emot hela veckan:P Ikväll far jag till mamma, måste ju packa också.. men det blir lite senare, när jag orkar. 

Vi hörs sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0