Linda & hanna

Idag började jag dagen med att lägga mig ute i solen, och plugga. Sen träffade jag hanna och linda som jag inte träffat på hundra år typ, fan vad jag har saknat dig! Vi drog hem till pappa och studsade på min studsmatta, sen åt vi glass :D Sen skulle hanna hem och grilla, och linda hem.. När jag kom tillbaka hem till mamma igen så ringde hon och sa att vi skulle äta middag hos hennes kompis. Kollade SL och sen fick jag springa tillbaka till bussen, kom precis dit i tid :)
Passade på och ringa till pappa, påvägen hem. Han berättade att min farbror hade brutit igenom  isen, när han åkt med fyrhjulning ute på en kompis land.  Han kom inte upp, och var nära på att dö. Hemskt nog stog hans barn brevid, och såg allting. Hans dotter försökte ta sig ut på isen för att hjälpa till, men brast själv igenom isen. Visst blir jag själv rädd när jag hörde det här, men att ge sig ut på isen vid den här tiden på året är inte det smartaste man kan göra? Själv är jag bara glad att han klarade sig! Läs mer på svd.se. 




Den här bilden bjuder jag på, man blir ju inte alltid bra på kort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0