yesterday

Igår blev det dag två med "stinkbombsdramat". Man mådde illa, och det var svårt att koncentrera sig på letionen, fyfan! Kan dom sluta med alla jävla stinkbomber nu som luktar fan, moget killar, moget. Igår hade jag inte en ledig minut över, pluggade historia med hanna, inför historieprovet på fredag.. Det känns riktigt bra! :) Åt också middag där, kom hem vid 21. Sen skyndade jag mig in i duschen, sen läste jag ut min deckare " mördaren & prinsessan". Den var riktigt bra, eftersom mathilda läser den, ska jag inte berätta hur den slutar :D Sen somnade jag. Ganska härligt att kunna somna halv tio, brukar aldrig gå. Blev en timmes längre sömn än vanligt, och tro mig, det kändes ;) Nu sitter jag i skolan, har lektion i 80 minuter, elevensval. Jag pluggar SO & Biologi, eller inte för tillfället (a) Ikväll blir det träning, eller jag ska kolla. Kan ju inte träna. Sista träningen innan Topgun, go for it girls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just det killar, sluta vara så himla omogna va!

2009-09-23 @ 15:22:04
Postat av: mathilda

bäst för dig det<33

2009-09-23 @ 17:06:58
URL: http://mathildasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0