lördag

Igår var jag hos hanna. Vi plugagde till NO provet och bakade! Bakningen var roligast :) Vi gjorde kokostoppar det inehåller inte ens socker ;) Det blev väl inte sådär mycket tid åt pluggning egentligen, vilket vi borde gjort. Åkte hem till middagen, sen åkte ja tillbaka igen :) Men ja missade bussen dit, eftersom det stog på SL att bussen skulle komma 36. Sen när jag var framme vid busshållplatsen, står det att den gick 32, och jag var där vid 33 -.- Fan för SL!

Jag visste inte vad jag skulle ha på mig, så jag klippte av volangen nertill på en klänning som jag aldrig har använt, som jag inte heller hade velat använda. Det blev en snygg topp istället ;)
Då skulle Olivia, Mathilda, Hanna & Jag kolla på film. Det blev 27 dresses, jag älskar den! har såklart redan sett den (a) Sen tog ja bussen hem, var hemma runt 23.30.
hur var eran dag? ♥



Kommentarer
Postat av: jojojjo

haha jo det gär det jo för det är socker i sirap:P

2009-09-06 @ 12:59:56
URL: http://jojojjo.blogg.se/
Postat av: malin

men det var inte sirap i det xd <3

2009-09-06 @ 13:32:24
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0