friluftsdag, årets sista dopp

Hade min efterlängtade sovmorgon, idag! Vakade faktiskt innan alarmet drog igång ;) Vi hade origentering på friluftsdagen och vi skulle ta 13 kontroller. Klarade man dom på under en timme, så var det MVG. Jag sprang med hanna, och det gick bra ;) Är bara så irriterad eftersom när vi skulle ta sista kontrollen, var vi lite osäkra vart den var, så skrek en av mina lärare: skynda er att stämpla, här är kontrollen!! Det stog typ 5 pers runt kontrolen också så det kändes rätt. Vi stämplade där, sen fick vi ett fel totalt och det var den sista! Vi hade fortfarande 9 minuter på oss att ta den sista som var bara 50 meter ifrån oss, men nej, då var det försent för då hade vi redan lämnat in! Vi som var klara på 51 minuter, det är jag riktigt stolt över (a) Vi var värda MVG, skiter i hur dom betygsätter dethär, för vi var så nära och huvudsaken är att vi vet att vi kan.

Klockan var 11 och våran dag var redan slut, men vi stannade kvar någon timme på sundby och badade och hade det skoj :) Årets sista dopp man man väl kalla det, och det är inte så lyckat att bada när man inte har badkläder med sig, så det fick bli "underklädesbad" xd. Det var iskallt! Då var jag desutom varm efter springningen, så första hur kallt det skulle kännas igentligen :O fyfan! Vi tog bussen hem sen efter badet. Mysigt att ha blöta udnerkläder och inget ombyte, jag vet. Som tur var fikc jag låna lite torra kläder hemma his hanna sen :P Där pluggade vi ett litet tag, sen gick vi ut i skogen och fotade, sen tog vi en sväng till mathilda.
I'm here without you babe- 3 doors down

Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv: Haha, asså sjukt duktig :D<3

2009-09-09 @ 00:27:10
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: mathilda

krya på dig gumman<3

2009-09-09 @ 13:14:41
URL: http://mathildasvarld
Postat av: olivia

SVAR: haha det är bra bra :P ;)

2009-09-09 @ 13:33:36
URL: http://olivianummelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0