äntligen fredag!

Dagen började med beslutsångest, det var ju trots allt skolfoto. Mamma som skulle ha klippt min lugg igår, glömde såklart bort det. där satt ja på porträttfotot och fick ta om flera gånger, för att luggen täckte halva mitt öga.. Första bilden blev bra, men luggen var problemet. Fyra kort senare, såg luggen okej ut, men då var jag så irreterad på fotografen, så jag såg sur ut på korten istället (a)
Vi hade också spanska läxa tills idag, är riktigt nöjd med min insats ;) känns som en allarättare!
Efter skolan var det träning, eller snarare Try out. Vi behöver fler folk till laget. Träningen avslutades med hockeystyrkan. Då var den gjord för denna månad, skönt! Vi körde också den strechen som man inte kan röra sig efteråt. Maria stretchen. Imorgon kommer jag inte vilja kliva upp ur sängen! För ja kommer ha ont överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0