my day

Idag åkte jag till Ringen med mamma där vi skulle kolla efter en jacka på stadium. När vi kom fram konstaterade vi att det inte fanns någon där -.- Min  bror skulle sedan iväg och jobba och han hade inga nycklar att låsa med, så vi fick skynda oss hem! Kunde han inte bara bett om mina nycklar i morse? När vi hade åkt hem för att låsa, åkte vi vidare till Farsta, där vi visste att de hade stadium. Jackan var inte så bra som vi hade trott. Så vi gick in på h&m och kollade på halsdukar, måste ha en nu, nu, nu! :) Vad är inte mysigare än en stor varm halsduk, på hösten & vintern ;)
Det kryllade av stora, varma & gossiga koftor överallt! Kunde verkligen inte komma hem utan någon, så jag köpte en på gina, skrev det i ett  tidigare inlägg. Sen blev det hemfärd. Vi stannade i huddinge centrum påvägen hem, där vi sprang in på Intersport och kollade på deras jackor, då hittade jag en jag blev förälskad i direkt. Tänk om vi bara hade åkt till huddinge centrum, och inte åkt runt och letat efter stadium överallt, där jag inte ens köpte jackan -.- jag måste börja tänka steget före ^^,

Kommentarer
Postat av: hanna

Det låter mysigt :)

2009-10-04 @ 13:29:45
URL: http://hannahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0