where's the sun?

Idag hade det vart en helt perfekt dag ute, om det inte hade regnat! Det  blev svårare än vad jag trodde att bättre på brännan idag, speciellt utan sol. strax innan jag skulle gå var jag osminkad, men jag gjorde inget åt saken, det var så himla skönt. Alla brännbollsmatcher spelades så gott som ute i spöregn, förutom sista då det började klarna upp lite :) Vi fick i alla fall sluta 12.30, vanligtvis brukar vi sluta 3,5 timme senare, så det var soft :D När jag kom hem såg jag att mitt hår hade blivit helt lockigt av regnet -.-. Stannade också med några vänner i centrum och förberedde oss inför picknicken imorgon! Då blir det jordgubbar, plommon, festis, chokladbollar, choklad och bad :)

nu ska jag kolla på teve, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0