malin sofia källström- namnsdag

Idag var jag trött som tusan, därför sminkade jag mig inte heller. Hade på mig min nya tunika från cubus idag, till leggings. Skrattglad var jag hela dagen, även fast jag var så trött. Efter skolan stressade jag i mig mat, sen åkte jag till genrepet. Det gick skitbra! Jag är riktigt stolta över er tjejer.  Först ska jag och mamma åka och shoppa lite nödvändiga grejer. Sen ska jag träffa laget ! :) Så vi ses redan imrogon. Innan SM måste jag färga om mitt hår.. Men jag vill inte att det ska gå av, så jag jobbar på silverschampot. Hoppas det hinner bli bättre, så jag slipper förstöra mitt hår -.-. Mamma och jag stannade påvägen hem och köpte lite kvällsmys:) Först åt jag middag när jag kom hem, sen tog jag ett långt varmt bad! Kollade precis på helen's små underverk på femman, den var bra men sorlig :) Nu ska jag sova så jag hinner med mycket shopping imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0