shopping

Idag har jag varit i skärholmen med några kompisar. Det var ingen snabbis direkt, utan ett desperat längtan av en skolavslutningsklännig. Efter en lång dag hittade jag två st, fick såklart beslutsångest men det blev den ena tillslut! Den kommer från cubus, är sugen på att slänga upp en bild. Men det blir roligare om ni får se bilder sen från skolavslutningen. Jag köpte också en jättesöt blus från lindex, riktigt nöjd! I skärholmen såg vi Johan Petersson, programledaren i " jag vet vad du gjorde förra lördagen". Varken hanna eller mathilda märkte något, sen när jag förklarade gick vi och hälsade. Eller i alla fall jag :). Nu ska jag äta kött och pommes. 

vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

vad gott med kött och pommes! :) nu blev jag hungrig, hihihi. :)

hoppas du får en fin kväll :)

2009-05-01 @ 18:45:01
URL: http://barajagvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0