nyköping dag två

I nyköping tog D little 5 guldmedalj, även D5 :D. Dom är nu BÄST i sverige! D5 vann även priset för mest minnesvärda på hela tävlingen. Delvils fik brons i den internationella tävlingen. Imorgon ska dolphins och daisies tävla, hoppas de också kommer hem stolta med sina medaljer :) Ska sova hos hanna inatt, pappa skulle bort.. Annars vet man ju aldrig om jag kommer iväg till nyköping imorgon-.- Vi stannade på godisbåten påvägen hem, köpte ovanligt lite stolt!  Idag köpte jag äntligen mina grå short, som jag letat länge efter! Passade åätt köra lite ballonggolv inann prisutdelningen, skönt att köra påa det gamla hederliga underlaget! :) Körde fektist stillastående fyra flickisar och salto, tinkan har det på film. Måste bara be henne att skicka! tinkan om du ser dethär skicka filmen:)


D little 5, D5 och devils


D little 5 & D5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0