gud vad jag blir trött

Jag är riktigt irreterad just nu! Jenni att skriva på sin blogg att jag dampat loss på dig, för att ni inte ens frågade mig om jag ville träffa er i fredags när alla andra träffades. Jag vet inte hur jag ska reagera. Men att säga att jag ska ta eget insiativ att fråga er, och inte bara låta allt komma till mig. Det är verkligen lätt, när jag inte ens visste att ni skulle träffas. Vill ni inte träffa mig, säg det till mig då istället för att smyga med saker. Fredagen var inte heller någon speciellt trevlig dag, för samtliga. Vissa personer överreagerar verkligen, och blir sura för ingenting. Vad är det värt? sluta var så griniga, lev livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0