Chansning är den snabbaste vägen till misslyckning

Det var riktigt mysigt att träffa alla på lagkvällen i supman, där jag aldrig varit förut(a) Då har jag besökt två nya platser idag, globen och sumpan :D Wendel var tyvärr sjuk, men ja hoppas hon kryar på sig! Vi tittade på gamla cheerleading filmer från 2005,  och fammåt där de äldsta i laget tävlade som miniorer. Riktigt söta! Där var bella och malmgren toppar :) och peikko som tävlade inviduellt 2007, riktigt duktiga!  Vi gick till sundbybergs centrum och köpte middag. Men jag och barry bestämde oss för att ta t-banan 1 stn hem, så vi slapp gå i 10 min.. Olivia hjälpte oss att hitta till t-banan. Det hela började inte så bra, utan vi började med att åka åt fel håll. Efter 2 stationer kollade barry på linjekartan, eftersom duvbo skulle kommit efter om vi hade åkt rätt. Varför vi åkte 2 stn var för den inte stannade på en.. Vi började asgarva, smart smart! Vi som skulle komma tillbaka snabbare än alla andra -.-. Sen när vi skulle gå p årät t-bana tillbaka igen, gick vi på i helt fel ände. När vi äntligen kom fram till duvbo så fick vi gå igenom hela perrongen. Bara för att göra allt mer spännande, kunde vi inte låta bli att skämta om att det kunde blivit mycket värre. Så som att tappa läskenner för hela rulltrappan, så vi skulle bli tvugna att springa ner och hämta den. Då allt skulle ta mycket längre tid. När vi väl kom fram med kall mat, förutom barrys då som hade köpt sushi xd, så hade de flesta nästan ätit klart sin mat... Fifa som jag skulle dela på pizzan med satt där utan mat och undrade säkert vart jag hade tagit vägen hahaha, förlåt! Senare kollade vi också på genrepet som bella hade på datan. Samtidigt som melodifestivalen höll igång. Jag är inte direkt något stort fan, för att dra ut på tiden så gick vi några stycken och köpte ben och jerry's ;D Okej, det kanske var för att det är gott också! Efter det satt jag, bella och julia vid datan och kollade in massa bloggar och hade det roligt. Sen kom mamma och hämtade mig och hanna vid duvbo, orkade inte åka en timme hem därifrån. Då hade jag inte varit hemma först nu! Imorgon är det ju träning, i'm looking forward to it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0