blir blond idag

tisdagar är härliga, inte alls många lektioner. Grammatik provet gick inget vidare, jag som kunde allt igår! Efter skolan skyndade vi oss hem till mathilda jag och hon för att ta fram marängsvissen :) VI hann lagom till de andra kom, och gott var det! Sen gick alla hem förutom födelsedagsbarnet, jag och mathilda. Vi drog vidare till hanna och tog en muffin och delade på som hennes syster bakat! Nu är jag hemma det blir färgning idag istället :) Strax åker jag till mamma, hoppas det blir bra. 

puss♥

Kommentarer
Postat av: olivia

hoppas det blir bra :D

2009-05-05 @ 19:37:59
URL: http://olivianummelin.devote.se
Postat av: hanna

hoppas de blir bra, och att du köpte brun färg oxå så du inte gjör samma misstag som jag och inte hinner köpa ny färg och måste gå till skolan med missfärgat, i love u MIN KLÄNNING HAR KOMMIT

2009-05-05 @ 20:13:42
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0