årets första dopp

Denna dag blev en riktigt lyckad ganska varm och solig dag ute vid rudan, i handen. Vi var där på pickninck med klassen, jag och några andra kompisar passade på att ta ett årets första dopp! kallt var det, men jag ångrar ingenting ;) Hade med mig jordgubbar och massa annat gott, som jag satt och smaskade på. Fick sluta ett, skööönt! Sen var det tryout för folk som vill komma in i mitt lag. Riktigt kul var det! Tänk att jag själv var det personen förrra året, som sökte in till diamonds. Men nu är jag själv med och leder tryouten :) Sen köpte jag mat påvägen hem, och sen sate jag min framför teven och kollar nu på en film. Nu är reklamen slut, så godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0