27 maj

Idag har det varit en ganska härlig varm dag. Somvanligt hade vi väldigt få lekioner, och är alltid lika mysigt! Min spanskalärare var sjuk, så provet blir uppskjutet till nästa tisdag! Jag som bara ville få det gjort...  jag kände på mig att det ksulle hända något bra de närmaste dagarna. Max, killen som ska börja i våran klass till 8:an tog en sväng i våran skola idag. Han är så gryyyyyymt snygg! Det var länge sen man verkligen drömmde sig bort, åh gud! "Du är inte fin, du är vacker". Tyvärr var det inte bara jag som tyckte bra om honom,  så vi får väl se hahha. Jag håller på att packa ihop grejer till morgondagen, som ska tillbringas ute på sundby med brännboll & klassen! På fredag ska vi också bort från skolan. Vi ska ha pickninck, och sen får man bada om man vill :) Vilken chill vecka! Imorgon har ja inte några planer faktist, kanske bara ta det lungt, eller varför inte träffa en kompis? Vi får väl se hur det blir. Som det ser ut nu så kommer jag inte orka gå en meter imorgon, har så ont i fötterna från att ha sprungit fram och tillbaka med väskor från vårruset! Kom hem för ett litet tag sen, så det blev ganska sent. Ni vet ju hur det blir efter stora lopp.. Alla ska samtidigt till t-banan, man kommer inte ens fram bland alla människor för att det är så många. Sen blir det proppfullt på t-banan, där man känner allas svettlukt, jummi! Köpte med mig en rem också, lyckades såklart köpa på det billigare stället än alla andra. Man kan väl säga att de andra blev blåsta. Jag är så grymt trött, känns som om jag somnar nu kommer jag att sova i hundra år! Man får väl hoppas att man vaknar av väckarklockan imorgon :P 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0