Tisdag

Just nu sitter jag och önskar att det vore träning, imorgon får vi göra vad vi vill på träningen. Och då ska vi ha tema rosa :) Har inga rosa shorts, någon som har ett par extra? (a) Idag har jag mest vart på dålig humör eftersom jag och jenni blev osams imorse. Men sen kom heddan och då känndes allt mycket bättre:)<3 Efter skolan drog jag och Fia till ICA och skulle ta ut pengar så vi kunde gå till kvb kiorren, men det gick inte så det blev inte så mycket till godis, vilket jag hade planerat. Som tur var överlevde vi godissuget, och satte oss vid tv:n och pluggade. Men förstås så blev det inte så mycket plugg med tv:n i bakgrunden, speciellt inte när det var The Hills. Men nu har mamma lagat pannkakor, så vi hörs senare!

lots of love malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0