Onsdag- våren är påväg

   

Plötsligt börjar det kännas som våren är påväg, härligt härligt! Idag blev jag och jenni sams igen, det känns bättre och dagen blev plötsligt mycket roligare. Vi hade storsamling 13.00 så vi slapp lista lektionen. Daniella i min klass sjöng och hon var grym, hhade aldrig hört henne sjunga förut (a) Sen fick vi sluta så jag kom hem nästan en timme tidigare. På träningen senare hade vi ju tema rosa- eftersom jag inte är ett stort fan av rosa så blev jag typ röd istället. Träningen var rolig, vi delades in i tre grupper. Och gjorde ett program på ungefär en minut, i ramsan skulle vi få in orden: diamonds, red barba, pandora och A-zen, klurigt (?) Men vi lyckades tillslut, man kan säga att den blev "lite" annorlunda. Vi körde B-bygg med Barry som topp, och sen blev det inte mycket till dans eftersom man bara fick använda sig av vissa rörelser + en valfri.  Vilket vi inte försotg så vi gjorde med bara egna rörelser xd. Och på fredag är det tema: mönster. För er som undrar har vi teman eftersom det är skoj vecka, så vi får komma med egna förslag på träningarna och göra lite vad vi vill, och känner för.

lots of love malin♥


Kommentarer
Postat av: Jenni <33

det blev mycket roligare för mig med gumman<33

2009-03-20 @ 19:11:43
URL: http://thaiithaii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0