Måndag

Morgonen började med att pappa skjutsade mig till skolan, och olivia var inte där utan stackarn var hemma och var sjuk.
Det som hände i skolan var väl mest massa sksitsnack om helgen, tänker inte ta upp vad det handlar om. Näst sista lektonen hade vi slöjd, när jag precis skulle börja sy i min tunika så slutade lektionen, typiskt! Efter slöjden åkte jag till huddinge sjukhus på tandreglering, och jag ska inte få tandställning jippi! Så jag slapp sista lektionen, och påvägen hem stannande pappa & jag och handlade. Tog en liten fika väl hemma vid teven, och sen deckade jag i soffan -trött som jag var! Men pappa väckte mig lagom till middag, så nu har jag inte hunnit plugga nåt. Och hanna tränade väl sina småttingar idag, hur gick det? ♥

kyss & smek malin

Kommentarer
Postat av: hanna

hanna träna sina småttingar och haha de har kommit en ny jätte kort tjock liten tjej som e as sööt (A)

och malin de e ju bra att ha tandställning, man får ju fina tänder? :P vem vill inte ha de

2009-03-10 @ 17:28:07
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0