Igår & idag




Hann inte blogga igår, i sista minuten innan jag skulle åka till träningen ringde min tränare och berättade att vi inte kom in i hallarna, så det blev uteträning i rålis istället. Tyvärr så började det snöa, så det blev väldigt kallt att vara ute i tre timmar. När jag kom hem satte jag mig i badet i en timme, för att få tillbaka värmen. Sen känndes allt mycket bättre igen! 
Kom nyss hem från skolan, är så sur för att på slöjden fick dom som är klara skära bort lera från gips ansikten. Och man fick inte sluta först man hade gjort fyra stycken :O Asso jag förstår inte varför ska vi barn få ont i händerna och göra något som våra lärare lika gärna borde göra? när jag äntligen skulle börja sy på min tunika skulle vi såklart städa, och det gjorde inte saken bättre! Tycker det har varit dålig stämmnig i skolan idag, några som har bråkat och så. Men man behöver inte ta ut det över andra det är bara så onödigt... Jag och jenni har övat på låten idag som vi ska sjunga om några veckor, det går jättebra faktist, eller jag tror de :P I bästa fall ska Olivia också vara med, kom igen :) Men nu måste jag plugga, vi hörs nog sen <3

lots of love malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0