bad & sol vid kvarnsjön

Nu har jag tvålat bort all olja från kroppen, som var kvar efter vi solade. Lina som bor där borta, visade oss ett jättemycigt ställe. Där det var helt tomt på människor :) idag har jag cylkat över en mil plus att kedjan hopapde två gånger. Heddan visade mig hur man satte fast den, vad skulle ja göra utan dig? har fått en del färg, även fast det inte kändes så när man var ute i solen. Det fanns ett berg som vi hoppade ut från, sådär 2 meter högt, perfekt! men om man inte hoppade tillträckligt långt ut fanns det några stenar, jag lyckades med det! Så nu kommer jag förmosligen få ett ärr.. 
Har tagit massa bilder, men somvanligt går dom itn eatt ladda upp!
Ska ta bussen till hanna nu så jag måste skynda mig och packa ihop grejer. Ska sova där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0