gårdagen

Jag kunde inte hålla mig att inte gå ut igår. Efter träningen kom jag hem och stressade i mig mat, tog en snabbdusch och bytte jag om. Kom fram till olivia 21.30 precis efter hanna och jenni hade kommit :) Lite senare kom heddan förbi en sväng, som också hade tränat. Vi satt och pratade, åt olivias underabra muffins, chips och drack läsk. Det kunde inte ha blivit mysigare! Jenni stack strax innan mig, själv kom jag hem vid 24.00. Igår började jag tänka på att jag kommer sakna Sofia Tjernberg, väldigt mycket! Jag kommer nog inte inse att det är som det är först skolan börjar igen, när hon är i kvarnberga ist för i skolan med oss. Hoppas  vi ses under sommarlovet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0