today i was in sthlm city

Idag åkte vi ju till stan. Eftersom det öppnade senare än vi trodde, fick vi tid till shopping innan maten istället :) Jag hittade en finfin present till persson, som hon borde bli glad över. Fick med mig två andra saker hem, till mig själv!  Passade på idag, när det var halva priset på allt i butiken på BIK BOK. Tacosen var grymt god, dessutom fick man ju ta hur mycket man ville. Hittade massa fina kläder på ÅHLENS också! Men tänkte mig faktist för idag, eftersom jag fyller år om mindre än två veckor. Bättre att köpa efteråt, när man vet vad man fått :)

   
Linne från BIkBok                                                                      Topp från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0