give me some summer

De senaste dagarna har varit så tråkiga, därför orkar jag inte riktigt skriva om dom. Blev klar med min klänning idag, lagom till sista lektionen! ;) Det blev en bra storlek, och blev användbar vilket jag inte hade förväntat mig (a) Det enda jag har tänkt på idag, är när dagen ska ta slut. Vill ha SOMMARLOV NU!  Orkar inte vänta längre,  som tur är börjar det dra ihop sig. Drog till jenni efter skolan, där åt vi lite, provade kläder, sjöng, och sist men inte mist spelade vi guitar hero. Jag är verklige grymt klantig ibland. Vi skulle tillsammans krossa hennes brorsas kompis, som spelade gitarr. Vi spelade trummor. Jag tog den här fottrumman , grymt ordval där XD.  Det värsta var att det gick så snabbt. Ni vet ju hur det blir när man får panik, man trycker hårt, utan att ha kontroll. Det slutade med att den gick av på mitten... 

hittade precis en underbar bild på mig och hanna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0