till minne av Michael jackson- the king of pop

Du betydde otroligt mycket för många människor. Du var kanske inte min idol, men för min bror var du det. Jag kommer ihåg när "thriller" kom ut, min bror var helt såld! han kunde stå i timmar framför teven med michaels inspelade video, han ville vara precis som honom. Han försökte t.o.m se lika dan ut som honom, men han lyckades inte speciellt bra.. 
När plastikoperationerna började sätta igång, tror jag att han tappade många fans. Tycker han såg bra ut som han gjorde, innan han förstörde sig själv. Det var när han blev stämd för barnmisshandel, tror jag det var? som han blev en stor besvikelse. Fick ett sms av hanna inatt direkt när hans död hade blivit känd. Jag somnade om och trodde att det var ett skämt.  Personen som har sålt flest plattor genom tiderna är död- I can't belive it!  . Men en liten plats kommer han alltid att ha i allas hjärtan, the king of pop! 


R.I.P Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0