slutet på gårdagen..

åkte till hanna h där jag hjälpte henne att fixa en present. Kan inte skriva mer nu, för läste precis en text som högg mig djupt in i mitt hjärta. Kommer inte ihåg vad jag med gjorde, det är bara dethär som jag har tid att fixa just nu. 

Har fikat med mormor och morfar idag, sådär lagom kul. Om någon timme ska jag, mamma & bror åka till midsommarkransen tror ja det var, och äta där vi ska möta mormor & morfar. Min bror är ju vegan, så jag hoppas han kommer kunna äta något! Där ska jag också få min tidiga födelsedagspresent. juste! fick mina presenter av mamma idag .. :) Klänningen som jag använde på skolavslutningen var en tidig födelsedagspresent. Så idag fick jag.. ett par  leggings med dragkedja, sminkborttagning, ett par skor, och en bikini som jag ska byta. hann ta en sväng ner till centrum där det var rea inne på MQ! Kom inte ut tomhänt, utan med en topp som jag kikat lite på förut. Nu fick ja den också för halva priset, perfekt! Hoppas verkligen jag får presentkort på MQ, av någon släktning! har hittat så himla mycket fint där, som skulle passa perfekt i min garderob! :) man kan aldrig nöja sig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0