midsommar!

vi åkte till.... där det var midsommarfirande. midsommarstången var på plats, musiken vibrerade i marken och det fanns mycket priser att vinna! Jag försökte vinna på chokladhjulet och lyckades till och med redan efter andra försöket ;) det är inte likt mig, om jag får säga det själv! Vi stanande inte så länge, eftersom det var ganska tråkigt väder. Sen när vi kom tillbaka kom släkten ( på pappas sida) och firade mig :D,  och midsommar. Jag fick inte massa persenter som jag hade förväntat mig. Istället fick jag bara pengar men det tackar man ju aldrig nej till :) Så här rik har jag inte kännt mig på länge, vilken härlig känsla! Efter midsommarlunchen började vi fixa midsommarstången. Det blev en mini verision, men den var riktigt gullig. Glömde minneskortet till kameran i datan, som jag gjorde på skolavslutningen också! Så jag har inga bilder med mig hem. Min kusin fotade en del, jag ska fråga snällt om hon kan skicka några - jag var ju trots allt med när bilderna togs. 

hur var eran midsommar? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0