it's my birthday

pappa väckte mig 7.40, man tackar! han vet att jag alltid brukar vakna precis innan han kommer insjungandes. Så han passade på att komma när jag sov så djupt. Jag fick ett A4 papper som han hade photoshopat som det var massa bilder på mig, från när jag var liten. Han hade tejpat fast pengar på baksidan, som var själva presenten! När jag tagit bort pengarna, tänkte jag att pappret var ett "inslagningspapper" så jag knälade ihop det och slängde det. Jag kunde väl tänkt efter lite innan! Pappa såg jättebesviken ut, han som satt uppe flera timmar och fixade det igår. Jag kände mig hemsk, men strök pappret en snabbis så det är platt nu igen, plötsligt kändes det bättre :D 

Jag tog det mest lungt hela dagen, eller jag umgicks ju med teven och pappa :) Ja ville träffa emma som ville hoppa studsmatta, men eftersom det var fyra timmars träning idag kände jag att jag behövde vila.. :( Tråkigt, tråkigt! Jag som verkligen ville träffas, någondag måste vi köpa ett par skot tillsammas? ellerhur X) 

Träningen idag gick riktigt bra! en liten seg start bara men sen blev det mycket bättre och roligare :) Alla var nog väldigt trötta efter alla träningen den här veckan. Efter att ha tränat varje dag sen i söndags då vi tränade hela dagen, det är ganska utmattande om jag får säga det själv. Men vi kämpade oss igenom den sista träningen på veckan och innan midsommar. En roligare träning kunde det inte ha blivit, och på min födelsedag också! Det har vart så många som har grattat mig idag, så jag inte ens kan räkna dom :P Tack för allt, speciellt till mitt lag - you make my day girls! 



Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis igen världens bästa Malin! :D

2009-06-18 @ 15:23:13
Postat av: Lina

Åhh..Vad gulligt det där med pengarna :)

2009-06-20 @ 00:32:29
URL: http://glamoruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0