i hear better from today !

har varit och kollat mina öron på morgonen. Blev helt förtvivlad när väckarklockan ringde imorse, trodde jag hade råkat sätta på den i onödan. Sen kom jag på att jag skulle åka och kolla mina öron, och att pappa strax skulle hämta mig. jag hör bättre nu. Vet ni vad som gjorde XD Dom pumpade in luft i nästan på mig samtidigt som ja gsvalde en klunk vatten, det var typ det ända man behövde göra. Riktigt obehagligt var det, känndes som hela öronen skulle sprängas! Fick iförsäg också lyssna på svaga ljud och klicka på en knapp när jag hörde. Nu ska jag till hanna h, vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

åh :) tack så mkt!

2009-06-12 @ 18:53:55
URL: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0