i hate titels

Nu måste jag kortfatta mig eftersom det är Grey's anatomy snart. 
Idag hade vi tre lektioner, ganska härligt! Skutade 12, sen hamnade jag och persson sittandes på donken med en varsin burgare i handen. Det var våran lunch. Såg max där, men han verkade inte ens känna igen mig.. Jag som hade hoppats och allt haha! Är grymt sugen på smoothie just nu, kanske ska lägga påett kol så jag inte missar grey's :) Efter skolan pluggade jag hemma hos persson. Eller vi letade efter pengar, vad gör man inte när man är pank?:P När vi var klara bakade vi chokladmuffins, och jag åt upp smeten som blev kvar, mumsigt! De blev helt perfekta, men nu måste jag tänka på annat.

Ha en trevlig kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0