Fint väder- mot gömmarn!

Igår var ja ute på djurö, med mamma. Det var växlande väder, lite sol, men också lite regn. Om det hade varit strålade sol, hade man kummat ligga och steka på bryggan, men nejnej, det tillät inte vädret! Istället gick jag ut och sprang, med mamma bakom mig på cykel. Känner att ja hade mycket bättre kondition förra året, men igår lyckades ja faktist springa på förra årets bästa tid- är riktigt stolt! Bilderna kommer ikväll! 

Nu ska jag skynda mig och byta om, också plocka ihop kläder till grillfesten ikväll, som mammas kompis ska ha.. Emma kommer hit om ett tag, sen ska vi vidare till gömmarn. Vi ska sola & bada.
Vid 3 ska ja ge mig iväg, grillfesten är vid årsta havsbad. Hoppas det inte är för kallt i vattnet bara! 

vi hörs ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0