gladaste dagen på länge

Drog till skhlm idag med hanna, när vi gick in på MQ roffade vi åt oss de mesta vi såg och gick in i provhytten, och tog massa bilder. Tänker faktiskt köpa den svarta kjolen, men det blir någon annan gång.Sen drog vi typ till H&M, samma sak där.När vi fotade klart så tappade hanna kameran i golvet, och tjejerna i provhytten bredvid började asgarva och ba: TABBE!  Vi försökte verkligen hålla oss för skratt men som vanligt lyckades vi inte så bra ;) helt plötsligt började ja garva skitroligt som jag aldrig gjort förut xd, och dom i provhytten breve ba : HAHA, VAFAN VA DE DÄR :)
sen stack vi från provhytten för att betala, jag köpte ny hårfärg, och hanna köpte lösnaglar & en tröja. Sen tog jag bussen hem efter en skitrolig dag med min älskling, love and kisses/ malin

      

 "varje dag med dig, är ett minne för livet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0