Torsdag & Fredag

igår hade jag strul med bloggen, så det är därför jag bloggar nu..

Torsdag:
F
örresten, träningen igår gick bra tills byggen då jag började känna av mitt stukade finger men vad skulle man göra?   det var bara att kämpa på ändå, så hoppas det går att träna imorgon.. Idag hade jag sovmorgon, dessutom så har vi kommit på vad vi ska köpa till heddan, hoppas hon blir nöjd. Sen efter skolan var jag tvungen att dra till biblioteket i huddinge för att låna "romeo och julia" som jag har i läxa, oh god! sen blev det massa plugg.

Fredag:
Idag hade jag skit brottom hem, för jag skulle dra och träna. Men jag missade tyvärr bussen eftersom den bara åkte förbi när jag kom springande till träningen, så pappa fick komma och hämta mig hos mamma och skjutsa mig till rågsved. Kom lite sent , men det kunde inte hjälpas. Träningen gick skitbra idag, men jag saknade hanna som låg hemma magsjuk "/. Sen så fick dom som sökt till group stunt eller individuell träna en timma extra. Men eftersom hanna var på träningen fick jag träna ensam med cicci och prova på lite saker till induviduell, det gick bra ;)

sen när jag kom hem vid 21.30 åt jag fläskfile, klyftpotatis och majskolv, mumsigt.
Sen bänkade jag mig vid teven och kollade på "benknäckar gänget- krossa dom". En skitbra film som jag redan sett några gånger, men vad skadar det att kolla på en bra film igen :)
Imorgon ska jag till Jenni och fixa en grej till heddan som blir fjortis om 20 min.
love & kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0