Måndag

Imorse när väckarklockan ringde ville jag bara sjunka längre ner i sängen och somna om, men det var måndag morgon somsagt, första dagen på den nya veckan. Det var såklart bara att pallra sig upp ur sängen, och göra sig i ordning.
Det känndes väldigt tomt i skolan idag utan Olivia, hoppas dom här två veckorna kommer gå väldigt snabbt, annars vet jag inte vad jag ska göra. Efter skolan drog jag till centrum, med jenni och skulle köpa present till pappa som fyller år 29/1 men hittade inget passande. Sen åkte vi vidare till Tomas, där vi bakade tigerkaka som vi satte oss och mumsade på till en film. Sen missade jag bussen hem till middagen, det börjar bli en dålig vana .
När jag kom hem låg pappa sjuk i soffan, stackarn. Så jag fick laga middag istället. Måste plugga, idag igen.

Hare bra, ciao bella!

    
                                                                                                                                 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0