2/1

Ciao bella!
Dagen började med att min plågsamma väckarklocka ringde imorse.
Jag gick upp efter ett tag, tog en dusch, sen åt jag frukost. Efter en timmes
städande i min gaderob så pallrade jag mig iväg till hanna.
Somvanligt var vi inte så normala, någon som blir förvånad?
Vi spelade såklart Guitar hero, gissa vem som börjat lira på medium
 jo malin!
någratimmar senare hade jag kramp i armen så då sjönk vi ner i soffan och kollade på desperate housewives.
Senare på kvällen gjorde vi i ordning oss för att träffa tomas men som tyvärr hade gäster så vi blev utstängda :/
Vi gick runt i 10 minusgrader alldeles för länge, burr.

         

kisses and hugs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0