090203

Skolan idag var helt okej, hade inte så mycket lektioner. På engelskan gjorde jag bort mig totalt, min lärare bad mig sätta mig på min plats och när jag skulle resa mig upp stog jenni ivägen så jag gick in i henne och ramlade bakåt pladask på rumpan, aj det gjorde ont :P Sista lektionen hade vi idrott och vi spelade volleyboll. Bollsport är inte direkt min bästa sida, men jag försökte i alla fall. Sen tog jag bussen hem och kollade på one three hill med saft och kakor. På torsdag ska jag typ till Hanna, och hon ska färga håret blont igen och om hennes syrra inte gör de är jag tvungen att göra de.. Tänkte kolla vad det blir för middag nu , hoppas det blir något gott! Ska börja med nedräkning till USA , nu när det är mindre än en månad kvar till jag drar med laget och tävlar (: Juste ska kolla mailen om induviduell, vem det nu blir :) det verkar vara lite strul med att ladda upp bilder, men vi får se isf kommer dom senare.

 VS

puss!



Kommentarer
Postat av: hanna k

asså jag vet inte längre om ja ska färga för mamma säger att om de blir missfärgat kommer inte ja kunna tävla i usa... men jag ska försöka ändå :D men du får komma ändå för mina fingrar går att andvända då :D länktar guitarhero tönt <3 guitarhero nörd :D

2009-02-03 @ 21:20:06
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/
Postat av: hanna k

asså jag vet inte längre om ja ska färga för mamma säger att om de blir missfärgat kommer inte ja kunna tävla i usa... men jag ska försöka ändå :D men du får komma ändå för mina fingrar går att andvända då :D länktar guitarhero tönt <3 guitarhero nörd :D

2009-02-03 @ 21:23:21
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0