Tisdag

                                          

Idag var det omöjligt att ta siga upp ur sängen, som det brukar vara på vardagar. På morgonen gick jag till sötnosen Amanda, som jag brukar göra på tisdagar, och  när vi skulle gå så dök fia upp, så vi fick vi sällskap. 
Skolan var som vanligt, tråkig. Förutom på idrotten när vi kör volleyboll. Det är jättekul, och Olivia som vart i spanien hade typ ingen aning om hur man spelade så hon va fett söt :) När jag var påväg hem så var det tjugo minuter  tills min buss skulle kommma så jag hann gå en busshållplats sen ser jag bussen och går såklart på, fett bra att den kom fast den inte skulle komma typ :P Sen blev det massa plugg när jag kom hem, eftersom jag har engelska glsor tills imorgon. Kan dom inte riktigt nu heller, så ja måste nog plugga lite till..  hur har eran dag varit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0