hur jag vill tillbring min alla hjärtans dag

För mig handlar alla hjärtan dag om att träffa dom man gilla att umgås med. Man behövet verkligen inte ha en pojkvän, själv tycker jag bara det är skönt att vara singel på alla hjärtans dag, skit samma dagen är ju till för mig och mina vänner. för dom betyder mkt mer än någon kille någonsin kommer att göra. Igår kunde det varit den bästa alla hjärtans dag någonsin, men bussarna passade inte till jenni & sen så var jag jätte trött efter fem timmars sömn. Men nästa år, då jävlar tjejer :)

puss♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

kan inte ddu lägga ut filmen med när du cheerledaer?

2009-02-17 @ 19:20:42
URL: http://mathildaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0